Posted by: nazhasecret | December 7, 2006

Lepas Gerammmmm!!!!

hurmmm…mlm ni mmg aku rase hampeh sgt..ingatkan online dpt la cari info pasal stock market n baca artikel pasal forex..tp lain lak jadinye,😦 patut la org pernah kata yg kite hanya mampu merancang tapi hanya Allah yg menentukan segalanye…semlm mmg aku dah buat bookmark dua blog menarik cite pasal stock market ni..iskhh..tp ade benda yg mengganggu tumpuan aku.memang aku betul-betul geram sgt,sepanjang penglibatan aku dlm dunia e-biz ni..ni first time ade org cuba menjatuh kan maruah aku kat forum.
aku klu kt mane2 forum yg aku join mmg alert dgn sebrg posting kt thread yg aku bukak,mlm ni aku perasan thread fxgolds naik kt NG..sekali tgk ade kaitan ngn diri aku..mmg patut ade org kata,sebelum mengeluarkan sebrg bentuk ayat penulisan kt forum kena fikir dulu,jgn main taip ikut sedap rasa aje.

Mr Jack..satu id yg dulu aku cukup suka kaco,celoteh dan call,admin http://www.myprepaid2u.net , suatu ketika dulu yg aku pernah rase kagum kt mamat ni,nurul ikhwan..nama je cantik..punye pengalaman yg bagus dlm perniagaan,dulu pernah terdetik kt ati aku nk menuntut ilmu mcm mane dia leh bina empayar prepaid..begitu la persepsi aku kt jantan ni(skang dh pangey jantan sbb dia pangey aku betina)..sebelum ni ade gado ngn dia kt YM pasal prepaid..aku ahli myprepaid2u,aku ade hak utk tanye..customer is always right!!korang bygkan la..dr b4 raya..stok asyik takde..klu ade pun sikit,pastu nilai yg aku nak tkde..sape tk bengang,dh la balance dlm akaun myprepaid2u masih ade byk masa tu tp tkleh purchase..hanya kerana aku selalu tanye dia pin topup ade tk..dia leh bengang kt aku sampai meletakkan id ym aku dlm ignore list dia..mcm ni ke sikap admin yg aku war-war kan pd sape nk join myprepaid2u sbg support customer yg paling best??menyesal sungguh hati aku.mmg masa time dia declare war ngn aku,aku dh tk kaco dia&staff myprepaid2u yg lain..tup tup..kt thread fxgolds tu dia leh kutuk aku kaw-kaw nye..mlm ni,aku merasakan dia ni jantan paling bodoh pernah aku jumpe dlm e-biz,mmg lepas aku posting kt NG,aku bangun amik air semayang utk tenangkan ati aku yg terusik dgn ayat cilakos dia tu.aku dh tk reply sbrg posting kt ctu..bior aje la dia nk tulis n kutuk aku ape,klu benda tu leh puas kan ati dia,aku dh tkleh nk halang sbb klu aku post layan pun makin menunjukkan sikap ketidakmatangan aku berpikir..ge lantak ko la nk tulis ape..hurmmm…pd tika saat ini aku teringatkan seseorg,andai ko ade kt sisi aku,support aku…iskhh,😦 tp benda ni semua bukan akan membuat kan give up..malah makin membuat aku rase satu cabaran utk aku buktikan yg kaum aku bukan la lemah n senang diperkotak-katikkan..watch out babe!!~


Responses

  1. Bukan GENDER jadi persoalan…
    Individu terbabit yang harus diperhitungkan..
    Bukan semua JANTAN camtu dan bukan semua B….. baik2 belaka..
    He..he…Sabar jerla..he..he..he…
    Kaum WANITA kini telah mula menggegarkan DUNIA..he..he..
    Pengalaman mendewasakan
    Ikut RASA…Binasa
    Ikut NAFTU…Lesu
    Ikut HATI….Mati
    Manusia BerAKAL…Gunakan kewarasannya sebaik mungkin…
    Ayuh bangun

  2. sabar je laa angah….

  3. kadang2 kite mmg kena bersabar..tp sbg manusia biase aku juga punye perasaan..dan tidak dpt lari dr sifat kurang sabar..tima kasih semua..


Leave a Reply

Categories

