Posted by: nazhasecret | January 2, 2007

Hepy Besday My Lovely Sister

2 januari 2007

Arini besday kakak kesayangan aku-Along.Happy besday yg ke 29 along..Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu,di sehatkan tubuh badan dan akan selamat melahirkan zuriat yg pertama tk lama lagi..hehe..lepas ni aku akan bergelar “Che Ngah”.. tk sabar gak sebenarnye..menanti kan anak saudara yg pertama dan juga cucu yg pertama buat ayah dan ma aku..semoga semua nye selamat insya’Allah.
Aku mmg tk plan pun nk beli kek ni..ingt nk celebrate nanti..tp masa chat ngn bro sayang2u aka pakleh,dia kata nk turun semban..so aku pun plan la nk buat ‘suprise’ utk along ni..suh la ober ngn pakleh beli kek dan KFC..sekali sekala dera diaorg…hehehe..tima kasih utk pakleh dan ober yg belikan semua tu dan dtg anto ke umah aku..pakleh dtg umah aku pun dpt ‘present’..hahahaha..nk kena claim ni..bole ke?claim ngn ilmu2 forex..
dgr kata pakleh nk pi seminar forex kt KL nti..ahaks!~ Gud Luck Bro
besday.jpg Kek Besday Along

besday2.jpg Yeyeyeye..Allah Selamatkan Kamu…

besday3.jpg hehe..dah besar2 pun ma suap lagi..tu mkn utk yg dlm perut sekali..


Responses

  1. kata ada kenduri beso…..bila tu angah

    ada untung tu…ingat la kengkawan

  2. hehehe..insya allah..akan buat kenduri tu..bersempena dgn kenduri doa selamat utk along aku sekali..nto aku jemput la semua


Leave a Reply

Categories

