Posted by: nazhasecret | July 1, 2007

Koleksi Kucing

Ni pic koleksi kucing2 kesayangan aku

 Si Bulat

a8.jpg  suka sangat main ngan rambut orang ngan duk dalam plastik

a9.jpg  ngantuk sangat la tu si Bulat ..hehehe..plastik pun jadi la

a10.jpg  Kenit baru lepas lahirkan 5 ekor anak..Kenit hilang kat petronas senawang masa aku nak pegi balik Melaka..anak dia yg ada 3 ekor je blum bagi nama lagi


Responses

  1. […] je hantar JDM5 tu rasa lega sket kan,balik umah,rebus ikan nak bagi kucing kesayangan aku – Bulat & Putih .. upah diaorang jaga umah..hehe..siap-siap apa semua tengok jam dah kul […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: