Posted by: nazhasecret | August 24, 2007

Gambar Best

hehehe..kalau ade kamera kat tgn aku,memang ada aje aksi-aksi yang aku nak rakam kan..pantang je ada adegan panas,terus snap..ahaks

1.jpg Si Bolat tido atas paha Baby Aisyah..

2.jpg Bolat pun semangat nak Merdeka!!

3.jpg Tengok tu nak angkut pi mana plak anak dia tu…

menyelit sket pic yang menarik yang lain:

26.jpg Ala tomei nye anak buah Che Su ni.. Che Su ni aku ar..hahaha

27.jpg Tudung Mummy & Daddy dia baru beli utk pakai masa kenduri aqiqah 1 September 2007 nanti..penuh bulat je muka Eica ek.

22.jpg Best Couple pakai baju sama..hehe

23.jpg Pemandangan Pantai Telok Kemang Port Dickson,n9

24.jpg Matahari dan nak start terbenam..indahnya..

25.jpg Dah tinggal sisa2 je sunset ni..hehe..tetap menarik..


Responses

  1. […] JDM5 tu rasa lega sket kan,balik umah,rebus ikan nak bagi kucing kesayangan aku – Bulat & Putih .. upah diaorang jaga umah..hehe..siap-siap apa semua tengok jam dah kul 10malam..aduss..mata aku […]


Leave a Reply

Categories

