Posted by: nazhasecret | August 26, 2007

Aksi Di Telok Kemang

Gempak je tajuk..hahaha..malas nak cite panjang2..ni gambo kitaorg yang pegi kenduri Buyong tadi.Macam geng2 pompuan mmg dah standby bawak baju spare utk tujuan mandi manda bila dan sampai Telok Kemang ni kan..so,geng lelaki diaorg jenis romantik duk tepi je..miahaha..jangan mare ar..Enjoyyy ok..lain kali plan bermalam plak ek..ahaks

9.jpg Ceria je kan..

10.jpg Ape la yang Kidir duk citer tu..

11.jpg Huii..herot mulut mujahid makan jambu ke duk cite ape tu ngn Norizam…

12.jpg Ni Amran candid fotographer..byk dia amik pic curi..jgn jual dah la weiii

13.jpg Semua duk bg wasiat terakhir sblm naik banana boat..hahaha

16.jpg aku je tak berani..mau tapi nanti ar

14.jpg Yeahhh..berlepas dgn jaya nya..

**pic masa korang balik n banana boat terbalik tu tk sempat nak amik ar..yg ade ni pun candid jauh..tk clear sgt

15.jpg Aksi Mujahid menyapu pasir kat anak norizam..bakal ayah mithali ni ..untung la Chiepah..hahahaha

**pic masa mandi laut pun aku suh kamaruliza amik tapi tkde dalam kamera aku..ni mesti tak tekan kuat..aisey..rugi rugi..

17.jpg Muka disimbahi cahaya matahari terbenam..thanks aja amik pic aku

18.jpg Aja(Siti hajar) yang sweet..

19.jpg Ilham yang sempoi…

tapi banyak2 pic yang aku paling suka bangat ni dia..tadaaaaa:

20.jpg Pic ni masa dalam kete Ham tgh tunggu Norizam nak pi kenduri buyong..aku main snap je tapi tak sangka semua org masuk dlm pic..hehehe

21.jpg Melihat sunset di Telok Kemang..


Leave a Reply

Categories

